Politica de confidențialitate

Cine vă prelucrează datele cu caracter personal?

Cabinet de avocat Badea Anca Mihaela cu sediul în str. Postavarul nr. 3C, et. 2, ap. 13, Sector 3, București, România operatorul datelor cu caracter personal furnizate in desfasurarea activitatii, intelege sa respecte si sa protejeze confidentialitatea datelor cu caracter personal stipulate in GDPR, stocarea datelor personale realizandu-se doar pentru perioada de timp necesară atingerii scopurilor prelucrării .

Protecția datelor este de o importanță deosebită pentru noi și dorim să fim deschiși și transparenți în privința prelucrării datelor cu caracter personal.

Utilizarea si colectarea datelor

Accesand website-ul www.avocatbadea.ro acceptati in mod expres termenii si conditiile de utilizare, precum si politica de confidentialitate.

Politica de confidenţialitate explică modalitatea în care colectăm şi utilizăm datele personale pe care le obţinem despre dumneavoastră precum și drepturile dumneavoastră în legătură cu aceste date. Politica de confidențialitate stabileşte maniera in care ne puteti contacta in masura in care aveţi întrebări despre conținutul aceasteia sau pentru a sesiza orice nemultumire în legătură cu felul în care prelucrăm datele dumneavoastră personale.

  • vizitaţi website-ul nostru (avocatbadea.ro sau versiunea mobilă a website-ului nostru);
  • cereți informații sau vă furnizăm informaţii;
  • completaţi un formular de aplicare sau un formular de contact pe site-ul nostru;

Aplicarea Politicii de confidenţialitate are loc atunci cand:

Care sunt categoriile de persoane vizate?

Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal se adresează:

  • reprezentanților legali și/sau angajați responsabili de sau implicați în încheierea și executarea contractelor sau în derularea relației de colaborare cu Cabinet de Avocat Badea Anca Mihaela, potențiali clienți sau furnizori, angajați, stagiari sau colaboratori, precum și altor persoane care ne contactează sau ne vizitează website-ul.

Care sunt tipurile de date personale prelucrate?

Procesăm datele cu caracter personal doar daca exista un motiv pentru a face acest lucru, in scopul imbunatatirii serviciilor oferite și pentru îndeplinirea obligațiilor legale decurgând din contract/ofertă sau din relația de colaborare.

Colectarea datelor cu caracter personal se poate realiza fie prin furnizarea acestor informatii de catre dumneavoastra, din mesajele electronice, din ofertele de contractare, fie în mod automat prin serviciile de operare.

Colectăm date despre dumneavoastră numai în cazul în care avem un motiv pentru a face acest lucru.

Informaţii furnizate 

  • Informaţii de contact, cum ar fi nume, prenume, telefon, e-mail, poziție deținută, denumirea angajatorului, adresa poştală, inclusiv adresa de domiciliu (în cazul în care ne furnizați acestă informație), sediul profesional și alte date de contact;
  • când datele dumneavoastră cu caracter personal ne sunt furnizate pentru activităţile de recrutare, acestea vor fi folosite numai in acest scop şi in legatura cu alte oportunităţi pe care le-aţi solicitat;
  • când datele cu caracter personal ne sunt furnizate de o persoană care contactează referitor la o întrebare, solicitare, reclamație, persoana respectivă are controlul asupra datelor cu caracter personal transmise, iar noi vom folosi aceste date numai în scopul de a răspunde solicitării.

Informaţii colectate automat

  • Colectăm datele pe care browserele, dispozitive mobile şi serverele de obicei le pun la dispoziţie (inclusiv adresa dvs. IP, locatia geografica, tipul si versiunea browserului, sistemul de operare, sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizarile de pagina si caile de navigare ale site-ului şi informaţiile de reţea de telefonie mobilă);

Folosim cookie-uri şi alte tehnologii pentru a ne identifica şi urmări vizitatori, felul în care utilizează site-ul şi preferinţele acces pentru site-ul nostru. Pentru mai multe informaţii despre felul în care utilizăm cookies si alte tehnologii de urmărire, inclusiv cum puteti controla utilizarea de cookies, vă rugăm să consultaţi Politica noastră de cookie-uri.

Care este scopul utilizarii informatiilor?

Datele personale transmise prin intermediul acestui site si datele personale pe care le-am colectat de la dvs. sau de la terti sau din surse publice vor fi utilizate in scopurile specificate in aceasta Politica de confidentialitate, respectiv:

  • Pentru a vă oferi acces la serviciile noastre – de exemplu, daca ne-ati contactat prin intermediul acestui site sau in alt mod, va putem procesa numele, datele de contact, locatia si alte informatii pe care ni le-ati furnizat pentru a va putea raspunde la intrebari, pentru a organiza intalnirea, convorbirea telefonica sau alte comunicari;.;
  • Pentru a dezvolta şi a îmbunătăţi site-ul nostru-de exemplu prin adăugarea de caracteristici noi de care credem că vizitatorii noștri se vor bucura sau care îi vor ajuta;
  • Pentru a monitoriza şi analiza tendinţelor şi pentru a înţelege mai bine cum vizitatorii interacţionează cu serviciile noastre, care ne ajută să ne îmbunătăţim serviciile şi pentru a le face mai uşor de utilizat;
  • Pentru a comunica cu tine, de exemplu prin formularul de contact sau un e-mail, pentru a solicita feedback-ul dumneavoastră, sau pentru a vă ţine la curent cu serviciile noastre;
  • Pentru a personaliza experienţa dumneavoastră folosind serviciile noastre (de exemplu, versiunea mobilă a site-ul nostru devine funcțională în cazul în care sistemul nostru detectează că vizitatorul foloseste un telefon mobil)

Care este contextual legislativ pentru colectarea şi utilizarea datelor?

  1. Conform cerintelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE aplicabil din data de 25 mai 2018, avem obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati prin utilizarea site-ului nostru in acord cu prevederile Regulamentului GDPR. (in continuare denumit “GDPR”)
  2. scopul principal al GDPR este creșterea nivelului de protecție a datelor personale si crearea unui climat de încredere care să permită fiecărei persoane controlul asupra propriilor date.
  3. prezentul regulament asigură protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanelor fizice şi în special a dreptului acestora la protecţia datelor cu caracter personal;
  4. exercitarea drepturilor prevăzute în prezentul regulament nu poate fi restrânsă decât în cazurile expres şi limitativ prevăzute de lege. 
  5. libera circulaţie a datelor cu caracter personal în interiorul Uniunii Europene nu poate fi restricţionată sau interzisă din motive legate de protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal.
  6. Utilizarea datelor dumneavoastră este necesară pentru a ne îndeplini angajamentele sau pentru îndeplinirea altor acorduri închieiate cu dumneavoastră sau în alte situații în care utilizarea datelor dumneavoastră este necesară – de exemplu, pentru a permite accesul la site-ul nostru de pe dispozitivul dumneavoastră; sau
  7. Utilizarea datelor dumneavoastră este necesară pentru a respecta o obligaţie legală; sau
  8. Ne-ați dat consimţământul dumneavoastră aşa cum este descris în Politica noastră de cookie-uri.

Cum se realizeaza dezvaluirea si transferul datelor dumneavoastra cu caracter personal?

In masura permisa de legile aplicabile in materie de protectie a datelor Cabinetul de Avocat badea Anca Mihaela poate divulga datele dvs. personale unor clienti, auditori, agentii, autoritati de supraveghere sau alti furnizori de servicii externe pentru a ne indeplini obligatiile contractuale. 

Putem, de asemenea, dezvalui datele dvs. personale:

  • in masura in care ați consimţit să facem acest lucru (dacă este cazul) sau organizaţia pentru care lucraţi a obţinut consimţământul dumneavoastră pentru noi
  • in masura in care suntem obligati sa facem acest lucru prin lege;
  • in legatura cu orice procedura judiciara in desfasurare sau potentiala;
  • pentru a stabili, exercita sau apara drepturile legale (inclusiv furnizarea de informatii altor persoane in scopul prevenirii fraudei).  

Cât timp păstram informaţiile ?

În general, nu pastram datele cu caracter personal pe care le prelucram bazate pe consimtamantul dvs , cu exceptia cazului in care nu ne este cerut de lege să continuăm să le păstrăm..

Daca nu ne-ati furnizat acordul dvs. pentru prelucrarea datelor sau ati revocat acordul, vom stoca numai date minime despre tine (numele complet, datele de contact, referinte si note) pentru statistica si necesitatile de raportare sau in masura justificata pe baza pe un alt temei juridic, cum ar fi interesul nostru legitim.

Fara a aduce atingere celorlalte prevederi ale acestei sectiuni, vom pastra informatii si documente (inclusiv documente electronice) care contin date cu caracter personal:

● in masura in care suntem obligati sa facem acest lucru prin lege;

● in cazul in care informatiile / documentele sunt relevante pentru orice procedura judiciara in curs sau potentiala; si

● pentru a stabili, exercita sau apara drepturile noaste legale (inclusiv furnizarea de informatii altor persoane in scopul prevenirii fraudei).

De asemenea putem păstra jurnalele serverelor web care înregistrează informaţii despre vizitatori, cum ar fi adresa IP a vizitatorului, tipul de browser şi sistemul de operare, pentru aproximativ 30 de zile. Putem păstra jurnalele pentru această perioadă de timp în vederea, analizării traficului pe site-ul nostru şi de a investiga problemele în cazul în care ceva nu merge bine cu site-ul nostru.

Cum se realizeaza securitatea?

Actualizam si testam tehnologia noastra de securitate in mod continuu pentru a proteja informaţiile dumneavoastră personale împotriva accesului neautorizat, a utilizării necorespunzătoare sau împotriva divulgării, modificării neautorizată și a distrugerii ilegale sau a pierderii accidentale. Restrictionam accesul la datele dvs. personale doar acelor angajati care trebuie sa stie acele informatii pentru a va oferi beneficii sau servicii. Toți partenerii, personalul şi furnizorii de servicii care au acces la informaţii confidenţiale (inclusiv date personale) sunt supuși obligațiilor de confidențialitate.

Cu toate acestea, transmiterea informaţiilor prin internet nu este complet securizată. Deşi luăm măsuri adecvate și proporționale pentru a gestiona riscurile prezentate, nu putem garanta securitatea informațiilor transmise către serviciile noastre online.

Ce drepturi aveți pentru prelucrarea datelor?

În calitate de persoane vizate, GDPR vă oferă o serie de drepturi. Iată lista completă a drepturilor pe care le aveți:

  • dreptul de acces – vă permite să obțineți confirmarea că datele dumneavoastră personale sunt procesate de noi, precum și detalii relevante ale acestor activități de prelucrare și în ce scop;
  • dreptul la rectificare – vă permite să modificați datele dvs. personale dacă acestea sunt incorecte;
  • dreptul la ștergere (”dreptul de a fi uitat”) – vă permite ștergerea datelor personale dacă acestea nu mai sunt necesare scopului în care au fost colectate, dacă v-ați retras consimțământul și nu există alt temei juridic pentru prelucrare, datele au fost colectate ilegal, dacă datele trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale;
  • dreptul la restricționarea prelucrării – vă permite restricționarea prelucrării datelor personale, în anumite cazuri (de exemplu, atunci când contestați corectitudinea datelor personale, modificarea perioadei de timp pentru care sunt colectate);
  • dreptul la opoziție – vă permite să vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale având ca temei interesul legitim al nostru sau un interes public, din motive legate de situația particulară în care vă aflați;
  • dreptul la portabilitatea datelor – vă permite transferarea datele personale furnizate nouă către alt operator de date; Există excepţii de la acest drept; de exemplu în cazul în care informaţiile sunt supuse secretului profesional sau dacă oferindu-vă aceste informaţii am dezvălui date cu caracter personal despre o altă persoană.

Pentru exercitarea oricaruia dintre aceste drepturi, contactaţi-ne prin pagina de Contact sau printr-o scrisoare la: Bucureşti, sectorul 1, bd. Ion Mihalache, nr. 65, Corp A, et. 3, ap. 7.

AVERTIZARE! Va rugam sa retineti ca sa retineti ca abuzul de drepturi va poate atrage raspunderea, motiv pentru care va solicitam sa le exersati cu buna credinta.

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal

Adresa: Bucuresti, b-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, sector 1, cod postal 010336

Web: http://www.dataprotection.ro

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Telefon: +40.318.059.211; +40.318.059.212

Fax: +40.318.059.602

Utilizarea cookie-urilor

Acest site colecteaza automat anumite informatii si le stocheaza in fisierele jurnal. Acestea includ adresele Protocolului Internet (IP), locatia geografica a computerului sau a dispozitivului, tipul de browser, sistemul de operare si alte informatii despre vizitarea acestui site, de exemplu, paginile vizualizate. Aceste informatii sunt utilizate pentru a imbunatati acest site web si, datorita acestei imbunatatiri constante, pentru a servi mai bine utilizatorilor nostri. Adresa dvs. IP poate fi, de asemenea, utilizata pentru a diagnostica problemele cu serverul nostru, pentru a administra acest site, pentru a analiza tendintele, pentru a urmari navigarea unui utilizator pe site si pentru a colecta informatii demografice, pentru a ne ajuta sa intelegem preferintele vizitatorilor si nevoile acestora.

Acest site utilizeaza, de asemenea, cookie-uri. Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul reţine, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site sau navigaţi de pe o pagină pe alta. 

Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.

Continuând să utilizați site-ul nostru, fără a schimba setările, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor așa cum este descris mai sus.

……………………………………

Modificările politicii de confidenţialitate

Orice modificare a politicii noastre de confidentialitate va fi afisata pe aceasta pagina, astfel incat sa fiti constienti de politicile noastre. Dispozitiile continute in prezentul document inlocuiesc toate anunturile sau declaratiile anterioare privind practicile noastre de confidentialitate si termenii si conditiile care guverneaza utilizarea acestui site web.Toate modificările, vă vor fi notificate prin revizuirea Jurnalului de modificări de mai jos.

Jurnalul de modificări:

Publicat 18 decembrie 2020.